Veelgestelde vragen

hoe kan ik betalen?

Iot verlichting biedt de meest betrouwbare en bekende betaalmethodes. Op deze manier bent u verzekerd van een succesvolle en veilige betaling. Betaalmethodes die wij onder andere ondersteunen zijn: IDeal, Credit Card, Bitcoin, en Paypal. Kijk voor alle betaalmethodes in de winkelmand.

er is iets fout gegaan tijdens het bestellen, wat nu?

Graag lossen wij dit op, en adviseren wij u om contact met ons op te nemen via klantenservice@iotverlichting.net. Vergeet niet om het bestelnummer en betalingskenmerk te vermelden zodat wij u van een betere service kunnen voorzien.

waarom betreft de verzendtijd langer dan gemiddeld?

Onze webshop heeft zelf geen voorraad. Al onze producten worden vanaf een vaste partner in onder andere Duitsland verzonden. Hiermee hebben wij duidelijke afspraken m.b.t. het nakomen van onze services. Uiteraard doet u geen zaken met onze derde partij. Mocht u het product te laat binnenkrijgen of doet er zich een defect op, krijgt u van ons altijd een nieuw product en een toepasselijke tegemoetkoming. Bij eventuele vragen staat onze klantenservice 7 dagen per week voor u klaar om deze te beantwoorden.

ik heb een klacht, wat nu?

Wij vinden het erg vervelend te horen dat er iets niet goed gaat binnen ons bedrijf. Graag verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice zodat wij u probleem snel en bevredigend kunnen oplossen. Wij staan bij Iotverlichting voor service naar de klant en gaan voor 100% klanttevredenheid!

waarom die lage prijzen?

Wij kunnen onze producten tegen zeer scherpe prijzen aanbieden omdat onze producten rechtstreeks vanuit de leverancier naar u verzonden worden. Uiteraard doet u zaken met ons en niet met de leverancier. Bij IoT Verlichting gaan wij voor 100% klanttevredenheid en leveren wij uitstekende service.